onsdag, maj 31, 2006

En ny månede truer

Så er det tid at gøre status over maj. Jeg er kommet ganske fornuftigt igennem - har logget ca. 70.000 hænder på 1000NL og selvom min winrate ikke har været voldsomt fantastisk er det blevet til et pænt resultat. Jeg har haft et par downswings i løbet af måneden og generelt syntes jeg ikke jeg har haft det store skrub, så jeg er fint tilfreds. Der er plads til forbedring - men så længe jeg lærer og har overskud samtidig skal det nok gå.

Målet for juni må være at fordoble resultatet her i maj, på samme antal hænder. Det skulle ikke være helt umuligt hvis jeg spiller ordentligt og undgår alt for store hjerneblødninger.

Jeg har fået lidt hug for at min blog var for kedelig, så jeg smider lidt af månedens lir indkøb med i dag.
Mit gamle ur var gået fløjten efter for meget klor og salt vand i påskeferien - så jeg forvildede mig ind hos en urmager og fandt et ur jeg har været lidt lun på i et stykke tid. Valget faldt på et Tag Heuer af Link serien - Automatic.

Derudover er tv'et blevet udskiftet med et Pioneer Plasma PDP436XDE, parret med et mediecenter og noget højtalergejl fra Pioneer.

Nu venter eksamenerne og jeg er så småt begyndt at læse.. Jeg skal læse ca 3500 sider op på 3 uger - jeg krydser fingre :)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er sq et meget pænt ur, men hvad fanden er det for et bøssefjernsyn, man skal jo sidde klinet til skærmen for at se hvad der foregår..

vildere klovn, det ska vær stør!

Sasuke sagde ...

Jeg tror sq ikke min fesne stue kan bære noget der er større :)

Anonym sagde ...

Hvaaaa sker der med det gamle TV?

Anonym sagde ...

Prøv med 14kvm kollegieværelse så

Sasuke sagde ...

Det 'gamle' TV har jeg givet til min mor :)