torsdag, maj 04, 2006

1000NL

Jeg har spillet en del 5/10 NL de sidste par dage, og det går, indtil videre, ganske godt. Føler jeg har styr på modstanderne, og der er tilpas mange donkies til at jeg får foræret et buyin i ny og næ.
De første 4500 hænder kører jeg med 8,2PTBB/100 hvilket nok bliver svært at holde. Jeg håber på at komme igennem maj med et snit på 4PTBB/100 over 50-70k hænder. Det skulle nok kunne lade sig gøre.
Derudover nærmer tiden sig hvor jeg skal til at igang med at læse op til eksamener hvis jeg skal gøre mig håb om at klare mig igennem med en rimelig karakter... bliver spændende at se om jeg magter det :)
Det bør måske nævnes hvad PTBB er. PTBB er den enhed man måler sin winrate på pr. 100 hænder. 1PTBB er 1 Poker Tracker Big Bet hvilket svarer til 2 Big Blinds. Så i et 5/10$ NL spil er 1 PTBB = 2x10$ = 20$. Hvis man har en winrate på 3-4 PTBB = 6-8x big blind er man gennemsnitlig, ift. hvad den almindelige vindende pokerspiller tjener pr. 100 hænder.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad dælen er det PTBB stuff du snakker om?

Anonym sagde ...

Det er noget for ppl med store cocks.. såå skringer.. you wouldn't understand.. because.. your small.. S-M-ALL.. SMALL.. U DON'T UNDERSTAND