lørdag, juli 01, 2006

Status for juni

Så er juni og de dertil hørende eksamener overstået. Jeg har været til et par skriftlige eksamener som jeg ikke har fået svar på endnu, men jeg tror det gik. I min mundtlige eksamen brillierede jeg ved at hive et 9 tal hjem på trods af, at jeg kendte ca 10% af pensum. Hurra for eksamensskrub!

Rent pokermæssigt har juni været lidt af en prøvelse - jeg kom helt fantastisk fra start, og den første 1,5 uge af juni var et stort skrub. De næste 2 uger og 50.000 hænder var det mest frustrerende jeg længe har oplevet. Intet gik min vej og jeg spillede langt fra optimalt meget af tiden.
Som det kan ses har jeg sådan set ikke tjent penge de sidste 2 uger - men de sidste par dage har jeg dog fået vendt skrubbet en smule og er kommet på rette spor igen. Så jeg er klar til at lave en god juli månede.






Juli er også måneden hvor WSOP afholdes - main event spiller d. 28 juli, og jeg har tænkt mig at spille et par qualifiers og se om jeg kan komme billigt afsted til Vegas. Bortset fra det har jeg jo 'ferie' nu, så mon ikke det ender med en lille afstikker, til et eller andet hyggeligt sted i verden, midt på måneden.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Jacob.

Så at du ville spille med i en satelit hos Martin de Knijjf. Hvordan gik det?

Sasuke sagde ...

jeg røg ud halvvejs desværre - jeg tror jeg opstøver nogle andre wsop kvals - blandt andet pokerstars og fulltilt den 16/7..

Sasuke sagde ...

Hvem er perro iøvrigt?

Anonym sagde ...

Thomas' arbejdskammerat fra Axel... ( Min mor kalder mig oftest Morten)