søndag, juli 30, 2006

Bagstiv... igen.

Nå.. så sidder jeg her igen. Jeg tror jeg har glemt hvordan det er ikke at være bagstiv på en søndag.

I går besluttede mig og et par venner os for at drikke os igennem al sprut i Odense. Vi nåede ikke helt i mål, men jeg tror vi har gjort et godt indhug. Jeg kan kun huske aftenen i highlights, men en af højdepunkterne var da vi købte et bord for 1000,- af nogle fisk. Aldrig har jeg set 5 mennesker forlade et bord så hurtigt. WP fishies - go buy yourself something pretty. Ét par af Anna og Michael som ses på billedet til venstre stinker pænt meget af sved. Gæt hvilken af dem og vind.. et eller andet.








Mht. poker går det planmæssigt - jeg var oppe og runde noget der sagde "bedste månede ever", så tog jeg et skud på 10/20 og blev gangraped for 10 buyins, og så har jeg hentet 15 buyins på 5/10 i skrivende stund - så det når at blive en ganske udemærket månede.

Updates følger når jeg ikke er stiv længere.

Ingen kommentarer: